WELCOME TO NARD'S LIFE, ENJOY STALKERS :D

Tuesday, June 19, 2012

I miss you Amirah Ismail. Ya aku sayang rindu kau. Kita sama-sama matang boleh berbincang bersemuka muka bukan dengan cara kau larikan diri. Masalah tidak akan selesai, berkawan banyak ragam, rasa, perit, bahagia, suka, duka. Aku faham kau, kau faham aku. Kita berkawan dah bertahun, masing-masing boleh fikir. Datang bincang, jika perlu luahan sehingga mengalir air mata pun aku tak kesah janji sama-sama kita rasa apa kau rasa, dan kau rasa apa aku rasa. Gelaran kita bukan setakan kawan tapi sudah jadi sahabat. Aku ada kalau kau perlukan aku. Datang bila kau perlu tapi jangan sekali kau larikan diri tanpa sebab. Kami  kat sini, risau dengan keadaan kau, hilang tiba-tiba. Kami ni kawan bukan lawan. Ingat tu Miem. Sayang,cinta,rindu kami kat kau tetap sama tak pernah berubah. 

No comments:

Post a Comment