WELCOME TO NARD'S LIFE, ENJOY STALKERS :D

Wednesday, June 20, 2012

Maafkan aku. Maafkan kebodohan aku ini. Aku hanya mahu jadi terbaik di kalangan anda-anda semua. Tapi aku tak pernah mampu untuk lakukannya. Aku berkorban demi masa depan aku. Aku sayang kau seikhlas hati, aku sayang kau sepenuh hati, aku sayang kau semampu yang aku boleh. Kau selalu tanya apa yang aku nak? Aku nak perhubungan yang normal, aku tak mahu jadi orang lain, aku nak jadi aku. Jangan paksa aku untuk jadi orang lain. Kebahagiaan aku cipta untuk kepentingan masing-masing. Aku belajar untuk faham kau dan aku nak kau belajar untuk faham aku. Belajar untuk hidup adil walaupun kita tahu dunia kita tak pernah adil. Aku tak pernah kesah kata orang, aku ikut kata hati aku. Buruk mana orang label kau, aku tak pernah kesah sebab aku kenal kau, aku tahu macam mana diri kau. Cuma aku nak kau berjanji bukan sekadar mulut yang manis tapi do it till you can. Aku sayang kau buncit :')

No comments:

Post a Comment